بهار خانومبهار خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

بهار

47-بهار ومهدکودک

1393/7/15 12:54
نویسنده : ماماني
248 بازدید
اشتراک گذاری

دوهفته از اول مهر ورفتن شما دختر گلم به مهدمیگذره ,اما متاسفانه نتونستی به این محیط عادت کنی وهنوز صبح ها با گریه جات میذاریم.از اونجا که شما به یکی از پرسنل مهد که تابستون هم اونجا بود انس گرفته بودی وفقط بغل ایشون می موندی ,هروقت این خانم کارداشتن شما را به یه مربی دیگه میسپرندن نتونستی به محیط عادت کنی ومرتب بیقراری میکردی,امروز مجبور شدم سرکار نرم وشما رویه مهد دیگه ببرم شاید با مربی جدید ومحیط جدید که هم بزرگتر هست وهم کلی وسیله بازی برا سن شما داره بتونی انس بگیری(انشاءالله)

البته من رفتم بامدیر مهد صحبت کردم که برات توهمون مهد مربی خصوصی بگیرم اما ایشون گفتن بذارم یه مدت کوتاه کنار بقیه بچه ها باشی اگه نتونستی کناربیای اونوقت مربی خصوصی بگیرم.

-وقتی میخندی دنیا میخنده دخترم

پسندها (7)

نظرات (2)

somita
15 مهر 93 22:36
الهی عزیززززم...خدا حفظش کنه براتون ان شاله عروسی بهار جوووون.از طرف منم ببوسینش
مامان طاها
22 مهر 93 7:53
سلام من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم افتخار بدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد