بهار خانومبهار خانوم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

بهار

74-شب یلدا94

1394/10/3 15:09
نویسنده : ماماني
422 بازدید
اشتراک گذاری

امشب که شب یلدا بود همه خونه ی خاله زهرا جمع بودیم دستشون  درد نکنه حسابی به زحمت افتاده بودن

شب یلدا تولد خاله لیلا ودایی محمد هم بود.انشاءالله صدوبیست ساله شن

یلدای 94

یلدای94

باید ماشاءالله بگم به دخترم که دیگه واقعا حریف زبونت نمیشم وگاهی دربرابرت کم میارم

از شعرهایی هم که حفظ هستی بخوام بگم میشه:

سوره ی کوثرو

1عموزنجیر باف-2شعرکامل توی ده شلمرود حسنی تک وتنهابود-3کوچولویم کوچولو صورتم مثل هلو-4جوجه جوجه طلایی-5گنجشکک اشی مشی-6اتل متل تتوله-7دویدم ودویدم به کربلا رسیدم کنارچشمه ی آب مشک خالی دیدم  آب رو دادم به زمین زمین به من لاله داد لاله ی پر ناله داد لاله به رنگ خونه تو گوش من میخونه حسین حسین حسین جان-8تاب تاب عباسی-9-گل همه رنگش خوبه بچه زرنگش خوبه توی کتاب نوشته تنبلی کارزشته تنبل همیشه  خوابه جاش تورختخوابه پاشو پاشو از خواب بیدارش کن از رختخواب جداش کن بشور دست ورویش شانه بزن به مویش10-اسب حیوون نجیبه کارهاش خیلی عجیبه با اون یال بلندش باچشمای قشنگش به مامیده سواری یا می بندیمش به گاری اگه کسی کنه اذیتش با لگد میزنه به پشتش-11آی قندی جون گل پسرم خوردنی ها زیاده مثل غذا میوه وسبزیجات قندی با بی میلی گفت من نمیخوام دوست ندارم گردوی نشکسته میخوام فندق سربسته میخوام ااا قندی جون چه میکنی با دندون دندون برای خوردنه نه چیز سفت شکستنه-12دختری بودم به کنج خونه آب میکشیدم از رودخونه آرزوداشتم که شوهرکنم تل بزنم وفرقمویک ور کنم از خونه تاجر اومدن دیدندم الحمدلله که پسندیدندم مامان جون مامان جون قرآنو بیار ردم کن دم خونه شوهرم کن میدونی که من زمختم با خواهر شو در میفتم ای خواهرشوی قرقرو خواستی پسر نزایید تا که عروس بیاریدحالا که عروس آوردید کل بزنو کل بزن دم دهنتو گل بزن13-انواع لالایی ها-14-خانم قدش بلنده خانم ابروش کمنده خانوم ناز داره والا همگی بگید ماشاالله14-یه توپ دارم قلقلیه

وکلی شعردیگه که تومهد یاد گرفتی که نوشتنش سخته عکسشواز دفترچه ت میگیرم وبرات اینجا میذارم که بزرگ شدی خودت ببینی چه دختر شیرین زبون وباهوشی داشتیم

پسندها (4)

نظرات (1)

aylar
4 دی 94 18:24
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد